Συνεντεύξεις

Oι Λαρισαίες διαιτολόγοι απαντούν: Γεωργία Μαυρογιάννη

Οι καλύτερες διαιτολόγοι της Λάρισας μας λένε τα μυστικά της δικής τους διατροφής και τις απόψεις τους για το τι σημαίνει σωστή διατροφή

Σήμερα στο Larisaevents.gr η Γεωργία Μαυρογιάννη μοιράζεται μαζί μας τις γνώσεις τις και λύνει όλες μας τις απορίες.

-Τρόφιμο κλειδί για μια επιτυχημένη διατροφή υπάρχει; Ποιο είναι;

Θεωρώ ότι δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο τρόφιμο «κλειδί». Για να είναι επιτυχημένη η διατροφή πρέπει να υπάρχει ποικιλία, να καταναλώνονται τρόφιμα από όλες τις ομάδες στη σωστή ποσότητα. Ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες του οργανισμού σε θρεπτικά συστατικά. Επιπλέον η διατροφή θα πρέπει να προσαρμόζεται στις προτιμήσεις και τον τρόπο ζωής του ατόμου.

-Οι Λαρισαίοι προσέχουν την διατροφή τους;

Μεγάλο ποσοστό των Λαρισαίων προσέχει τη διατροφή του και αυτό είναι θετικό. Αυτό που πρέπει να αλλάξει , είναι ότι τα περισσότερα άτομα ακολουθούν έναν συγκεκριμένο τρόπο διατροφής για κάποιο χρονικό διάστημα και όταν επιτευχθεί ο στόχος τους, επιστρέφουν στις παλιές διατροφικές συνήθειες.
Ο ισορροπημένος τρόπος διατροφής δεν πρέπει να αποτελεί μια προσωρινή διαδικασία, αλλά να γίνεται τρόπος ζωής. Μόνο έτσι θα εξασφαλιστεί ένα μόνιμο αποτέλεσμα.

-Ποια διατροφική μέθοδο ακολουθείς;

Ακολουθώ το μοντέλο της Μεσογειακής Διατροφής. Καταναλώνω μικρά και συχνά γεύματα ώστε να μην αφήνω τον εαυτό μου να πεινάσει πολύ. Αλλά και για να έχω ενέργεια , ώστε να ανταπεξέλθω στην απαιτητική καθημερινότητά μου. Τα φρούτα και τα λαχανικά αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής διατροφής μου. Προτιμώ τα όσπρια και τα προΐόντα ολικής αλέσεως. Επιλέγω πηγές άπαχης πρωτεΐνης (ψάρι , λευκό κρέας, άπαχο κόκκινο κρέας σε μικρότερη συχνότητα, αυγό) και καταναλώνω καθημερινά γαλακτοκομικά προΐόντα. Γενικότερα φροντίζω να υπάρχει ποικιλία στη διατροφή μου ώστε να μην είναι μονότονη. Για την παρασκευή των φαγητών και της σαλάτας χρησιμοποιώ μόνο ελαιόλαδο. Προσπαθώ να πίνω την απαιτούμενη ποσότητα νερού και να γυμνάζομαι.

-Ποια διατροφική μέθοδος είναι τάση σήμερα;

Κάθε χρόνο εμφανίζονται και νέες διατροφικές τάσεις. Το τελευταίο διάστημα είναι η διαλειμματική νηστεία, κατά την οποία συνήθως περιορίζεται η πρόσληψη φαγητού σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας.

-Ποια διατροφική μέθοδο θεωρείς λάθος και γιατί;

Όλες αυτές οι δίαιτες (αυστηρά υποθερμιδικές, μονοφαγικές, αποτοξίνωσης, υγρών, αποκλεισμού ολόκληρων ομάδων τροφίμων) που οδηγούν στην απότομη απώλεια βάρους είναι ανορθόδοξες, ανεπαρκείς σε θρεπτικά συστατικά και μπορεί να θέσουν σε κίνδυνο την υγεία. Οι παραπάνω διατροφικές μέθοδοι μπορεί να φαίνονται βραχυπρόθεσμα αποτελεσματικές αλλά συχνά οδηγούν στην επαναπρόσληψη του βάρους . Η αρχική απότομη μείωση των κιλών προκύπτει από την εξάντληση των αποθηκών γλυκογόνου και του νερού που συνδέεται με αυτό. Επομένως η απώλεια κιλών οφείλεται σε υγρά και μυΐκό ιστό και όχι σε λίπος.

Related posts

Η Ειρήνη Θεοδωράκη αποκαλύπτει τις εμπειρίες της μετά την αποχώρηση από το GNTM 2!

Iωάννα Μπράχου

Οι διαιτολόγοι της Λάρισας απαντούν: Μορφογιάννη Στυλιανή

larisaevents

Οι trainers της Λάρισας απαντούν: Μπαρμπαγιάννη Κατερίνα

larisaevents

Αφήστε ένα σχόλιο

X