Φαγητό

Το υλικό που δεν πρέπει να λείπει από τη σαλάτα σου

Συχνά ακούμε στην τηλεόραση πολλές σταρ να λένε πως προτιμούν να καταναλώνουν τις σαλάτες τους σκέτες χωρίς κανένα dressing προκειμένου να γλιτώσουν θερμίδες και τελικά να χάσουν βάρος. Και ενώ το να αποφύγεις σε καθημερινή βάση τη σος από τη σαλάτα του Καίσαρα αποτελεί αντικειμενικά πολύ καλή ιδέα, μια απλή βινεγκρέτείναι ίσως αυτό που χρειάζεσαι για υπέροχη γεύση και καλή υγεία.

salata 2

Μάλιστα, σύμφωνα με μια μικρή έρευνα που δημοσιεύθηκε στο The American Journal of Clinical Nutrition, η κατανάλωση 32 γραμμαρίων λαδιού, δηλαδή 2 κουταλιών της σούπας, βοηθά στην πλήρη απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών των λαχανικών από τον ανθρώπινο οργανισμό. Καταναλώνοντας “καλά” λιπαρά μαζί με τη σαλάτα τους, οι συμμετέχοντες στην έρευνα μπόρεσαν να απορροφήσουν καλύτερα 8 θρεπτικά συστατικά, συμπεριλαμβανομένων των βιταμινών Ε, Κ και Α, οι οποίες έχουν συνδεθεί με την πρόληψη του καρκίνου και τη βελτίωση της όρασης. Όσο περισσότερο λαδάκι βάζει κανείς μάλιστα τόσο το καλύτερο. “Η προσθήκη της διπλάσιας ποσότητας dressing οδηγεί και στη διπλάσια απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών”, εξήγησε η επικεφαλής της έρευνας, Wendy White.

salata

Aντί λοιπόν να φοβάσαι τα λιπαρά και να τα αποφεύγεις, να θυμάσαι πως δεν είναι όλα το ίδιο. Επίλεξε τα “καλά” και υγιεινά εξ αυτών και ενσωμάτωσέ τα στα γεύματά σου για να τους χαρίσεις περισσότερη γεύση και να βελτιώσεις την υγεία σου.

 

Πηγή: olivemagazine.gr

Related posts

Δροσερές και υγιεινές συνταγές για το γραφείο

larisaevents

Ταχίνι: 8 επιστημονικά αποδεδειγμένοι λόγοι για να το βάλετε στη διατροφή σας

larisaevents

Φτιάξτε ένα σοκολατένιο κεκάκι χωρίς ζάχαρη μέσα σε λίγα λεπτά! (vid)

larisaevents

Αφήστε ένα σχόλιο

X