AD

Νους & Σώμα Υγεία

Γιατί το να είσαι πρωινός τύπος κάνει τη ζωή σου καλύτερη

Σίγουρα κάποια πράγματα που τα ακούς από πολύ νεαρή ηλικία μπορούν να καταλήξουν αρκετά βαρετά: όπως ας πούμε το πόσο καλό κάνει να ξυπνάς νωρίς το πρωί.

Από τη λαϊκή σοφία που λέει «γλυκός ο ύπνος το πρωί, γυμνός ο κώλος τη Λαμπρή» (σ.σ: συγγνώμη αλλά δεν το λέμε εμείς, η παράδοση το λέει) μέχρι τις επιστημονικές έρευνες όμως όλα συντελούν προς αυτή την κατεύθυνση.

Και υπάρχουν αρκετοί πολύ καλοί λόγοι που δείχνουν πώς όταν είσαι πρωινός τύπος μπορείς να ζήσεις μια πολύ περισσότερο ποιοτική ζωή.

Γιατί θα τρως σωστό πρωινό

Φανταζόμαστε γνωρίζεις τη διατροφική αξία του πρωινού γεύματος. Και σίγουρα δεν έχεις ελπίδες να την κάνεις δική σου όταν ξυπνάς στο παραπέντε και τρέχεις να προλάβεις τη δουλειά σου.

Γιατί θα κάνεις πρωινή γυμναστική

Υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να ξεκινήσεις τη μέρα σου σωστά, κάνοντας το καθημερινό σου πρόγραμμα. Γιατί αν σε πάρει το βράδυ είναι πολύ πιθανό να παρακάμψεις αυτή την τόσο σημαντική συνήθεια. Άσε που το πρωί το σώμα παράγει περισσότερη τεστοστερόνη, κάνοντας έτσι ιδανικές αυτές τις ώρες για προπόνηση.

Πώς θα γίνεις πρωινός τύπος στη γυμναστική

Γιατί θα μαζέψεις περισσότερο ήλιο

Κακώς σου ακούγεται ανόητο αυτό, κακώς το θεωρείς αδιάφορο. Οι ηλιακές ακτίνες δεν είναι μόνο για μαύρισμα. Θα σου αναφέρουμε μονάχα αυτό το ιστορικό παράδειγμα: παλιότερα οι κάτοικοι της μουντής Μεγάλης Βρετανίας, συνήθιζαν να κάνουν διακοπές στη Μεσόγειο ακριβώς για αυτόν τον σκοπό, να παίρνουν δηλαδή λίγο ήλιο έτσι ώστε να αποφεύγουν την ραχίτιδα -ασθένεια που τους ταλαιπωρούσε παραδοσιακά.

Γιατί θα κάνεις καλύτερο ύπνο

Κακά τα ψέματα, οι σωστές ώρες για να κοιμηθείς είναι ανάμεσα στις 10 μμ και τις 12, βία 1 πμ -κι όχι 3 και 4 τα ξημερώματα. Αν, λοιπόν, συνηθίζεις να ξυπνάς νωρίς, μοιραία το βιολογικό σου ρολόι θα έχει ρυθμιστεί έτσι ώστε να κοιμάσαι τις πλέον κατάλληλες ώρες.

Γιατί θα κάνεις καλύτερη διαχείριση του χρόνο σου

Ας μην γελιόμαστε, αν είσαι βραδινός τύπος είναι πολύ πιθανόν να «αφήνεις τις δουλειές σου» για μετά. Και αυτό το «αργότερα, αργότερα» στο τέλος κοστίζει. Και στην παραγωγικότητα αλλά και στο άγχος που σου δημιουργεί. Σε αντίθεση με τους πρωινούς τύπους που έχουν την τάση να τελειώνουν τις δουλειές τους στην ώρα τους -και να ξενοιάζει το κεφάλι τους από τις σκοτούρες.

Γιατί αυξάνεις τις πιθανότητές σου να είσαι ευτυχισμένος

Αυτό συμβαίνει λόγω όλων των προαναφερθέντων αλλά κυρίως γιατί το λέει η επιστήμη: σε έρευνα που έγινε για λογαριασμό του Πανεπιστημίου RWTC του Άαχεν της Γερμανίας διαπιστώθηκε πώς οι πρωινοί τύποι έχουν λιγότερες πιθανότητες να πάθουν κατάθλιψη από τα «νυχτοπούλια».

Αυτοί ήταν λοιπόν μονάχα μερικοί από τους λόγους για τους οποίους το πρωινό ξύπνημα θα δώσει νέα ώθηση στη ζωή σου. Και καταλαβαίνουμε πόσο δύσκολο είναι, όμως νομίζουμε σου αποδείξαμε το πόσο αξίζει, σωστά;

 

Πηγή: askmen.gr

Related posts

Nα γιατί οι γυναίκες προσποιούνται οργασμό

admin

Ποιες τροφές να φας πριν κοιμηθείς και ποιες να αποφύγεις

admin

Τι συμβαίνει όταν αφαιρείτε ένα τατουάζ

admin

Αφήστε ένα σχόλιο

X