Fitness

Το κακό που προκαλεί στην υγεία το αλάτι που ίσως δεν γνωρίζετε

Η αυξημένη κατανάλωση αλατιού είναι γνωστό ότι σχετίζεται με τον αυξημένο κίνδυνο υπέρτασης.

Άλλωστε ένα μέσο καλύτερου ελέγχου της πίεσης του αίματος είναι η μείωση της πρόσληψης αλατιού.

Ωστόσο, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο Vanderbilt και δημοσιεύθηκε στο Journal of Clinical Investigation το αλάτι φαίνεται ότι συσχετίζεται και με την αυξημένη πρόσληψη βάρους.

Αν και είναι λογικό να σκεφτούμε ότι τα αλμυρά τρόφιμα οδηγούν σε αυξημένη πόση νερού, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι ουσιαστικά μειώνουν την δίψα και αυξάνουν την τάση για πρόσληψη βάρους, ακόμη και ανάπτυξη μεταβολικού συνδρόμου που μπορεί να οδηγήσει σε σακχαρώδη διαβήτη και άλλες σοβαρές καταστάσεις υγείας.

Με δεδομένο ότι οι περισσότεροι εξ ημών καταναλώνουμε περισσότερο αλάτι από όσο πρέπει – εκτιμάται ότι οι περισσότεροι Αμερικανοί καταναλώνουν 50% περισσότερο αλάτι σε καθημερινή βάση – είναι σημαντικό να ακολουθηθούν οι συστάσεις για τον περιορισμό του αλατιού. Μάλιστα το Εθνικό Ίδρυμα για τα Νεφρά των ΗΠΑ προτείνει τον περιορισμό των επεξεργασμένων τροφίμων με υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο. Συστήνεται επίσης η αποφυγή ορισμένων συσκευασμένων και κατεψυγμένων τροφίμων που μπορεί να έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αλάτι γι΄αυτό και πρέπει να διαβάζουμε προσεκτικές τις ετικέτες των τροφίμων.

Επίσης συστήνεται η αντικατάσταση του αλατιού όπου αυτό είναι εφικτό με βότανα, μυρωδικά και μπαχαρικά. Επίσης όπου μπορείτε επιλέξτε το πιπέρι και όχι το αλάτι.

Εκτιμάται ότι θα χρειαστείτε περίπου οκτώ εβδομάδες σταδιακής μείωσης του αλατιού στη διατροφή σας για να απαλλαγείτε από τη επιθυμία σας για αλμυρά τρόφιμα.

olagiatingunaika.gr

Related posts

Πάλι φούσκωμα; Οι 8 τροφές που θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά!

Iωάννα Μπράχου

Οι 10 πιο κατάλληλες τροφές πριν την προπόνηση!

Iωάννα Μπράχου

Τα 11 οφέλη από την καθημερινή κατανάλωση αγγουριού

Iωάννα Μπράχου

Αφήστε ένα σχόλιο

X