Life Γεύσεις

Τι πρέπει να γνωρίζεις για να φτιάξεις το πιο υγιεινό πρωινό

To πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας σύμφωνα με την κοινή γνώμη και ποιοι είμαστε εμείς για να διαφωνίσουμε.

Και ορίστε 5 πολύ απλές συμβουλές για να το κάνεις ακόμη πιο υγιεινό.

Συμπεριέλαβε τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη

Κάτι τέτοιο θα σε κρατήσει πλήρη. Ένα γιαούρτι χαμηλών λιπαρών, αυγά και φυστικοβούτυρο είναι κάποιες από τις ιδανικότερες επιλογές. Γάλα -επίσης χαμηλών λιπαρών- και τυρί είναι ακόμη κάποιες άλλες ενδιαφέρουσες προσθήκες.

Μερικά φρούτα πάντα βοηθούν

Τρώγοντας μερικά φρούτα το πρωί θα πάρεις την απαραίτητη δόση ινών, βιταμινών και ανόργανων συστατικών που χρειάζεσαι. Προτίμησε τα εποχιακά κάθε φορά, ενώ οφείλεις να γνωρίζεις πως ένα ολόκληρο φρούτο είναι πολύ προτιμότερο από φυσικό χυμό.

Τα προϊόντα ολικής αλέσεως που πρέπει να τρως

Είναι τόσο πολλοί οι άνθρωποι που αποφεύγουν τους υδατάνθρακες, στην προσπάθειά τους να χάσουν βάρος και ειδικά κάποια «υγιή» δημητριακά. Τα σιτηρά και οι υδατάνθρακες λοιπόν δεν είναι ο εχθρός. Ένα φλιτζάνι βρώμης ή μια φέτα ψωμιού ολικής αλέσεως είναι σπουδαίες προσθήκες στο πρωινό σου.

Κάτσε και φάτο!

Κυριολεκτικά. Όταν τρως γενικότερα οφείλεις να το κάνεις προσεκτικά και με ηρεμία. Το να τρως κάτι στο «όρθιο» πολλές φορές σου δημιουργεί την ψευδαίσθηση πως δεν παίρνεις θερμίδες. Αυτό δεν έχει καμιά σχέση με την πραγματικότητα οπότε χαλάρωσε και απόλαυσε το πρωινό σου.

Φάε αργά

Δεν αρκεί όμως να τρως καθιστός αλλά και να τρως αργά. Έτσι θα καταλάβεις τι ακριβώς γεύεσαι και θα καταναλώσεις και μικρότερες ποσότητες. Ακόμη, θα δώσεις στο σώμα σου τον χρόνο που χρειάζεται προκειμένου να αναπτύξει μια αίσθηση κορεσμού και πληρότητας.

 

Πηγή: gr.askmen.com

Related posts

Τα δύο λάθη που καταστρέφουν τα αντικολλητικά τηγάνια

admin

12 πράγματα που θα μετανιώσεις (αν δεν τα κάνεις) στο 1ο έτος της Σχολής

admin

Αυτό είναι το πιο βρώμικο σημείο του ψυγείου σου που ξεχνάς να καθαρίσεις

admin

Αφήστε ένα σχόλιο

X