Fitness Νους & Σώμα

Τι είναι οι ασκήσεις A.M.R.A.P. και πώς γεμίζουν μυς το σώμα

 Οι προπονήσεις που στοχεύουν σε κάθε μεγάλο ή μικρό μυ σε όλο σου το σώμα δεν είναι υποχρεωτικό να διαρκούν ώρες. Αυτό το ημίωρο πρόγραμμα-σμιλευτής αρκεί. Γρήγορο μεν, καυτό δε. Είτε πρόκειται για κινήσεις του κάτω μέρους του σώματος είτε του πυρήνα, δείξε ιδιαίτερη προσοχή στην τοποθέτηση του σώματός σου καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος.

Ο μοναδικός σύμμαχος -και εχθρός σου ταυτόχρονα- είναι ο χρόνος: 30 λεπτά. Ο χειρότερος εφιάλτης σου, ο μέγιστος  ρυθμός κάθε επανάληψης. Αλλά το μέγα όφελός σου είναι ένα σώμα γεμάτο ολόστεγνους μυς.

Οδηγίες: Εκτελείς στη σειρά όλες τις παρακάτω ασκήσεις, προσπαθώντας να πετύχεις το μέγιστο δυνατό χρόνο επανάληψης ανά άσκηση.

> 100 Jumping Jacks (για προθέρμανση)

30 λεπτά με ασκήσεις "A.M.R.A.P." αρκούν για να γεμίσει μυς το σώμα σου

> 50 Κάμψεις
> 100 ημικαθίσματα
> 100 Mountain Climbers
 (κάτω)

> 100 ροκανίσματα-ποδήλατο (κάτω)

> 100 ευρείες προβολές με ημικάθισμα -50 ανά πόδι- (κάτω)

100 πλάγιες εκτάσεις ποδιών με ημικάθισμα
> 100 εκρηκτικές αναπηδήσεις από ημικάθισμα
> 50 κάμψεις

Πηγή: esquire.com.gr

Related posts

Ερευνητές λένε ότι ανακάλυψαν τον τρόπο για να μην γερνάμε τόσο γρήγορα

admin

Νερό και προπόνηση: Πόσο νερό να πίνεις όταν ασκείσαι και τι σου προσφέρει

admin

Αναζητάς τον τέλειο ύπνο; Το “κλειδί” βρίσκεται στη διατροφή σου

admin

Αφήστε ένα σχόλιο

X