Fitness

Θρεπτικά πρωινά: Όχι άλλη βρώμη!

Βαρέθηκες να τρως βρώμη για πρωινό; Σου έχουμε μερικές εξίσου θρεπτικές και νόστιμες πρωτεϊνικές επιλογές.

Δε λέμε καλή η βρώμη για πρωινό, όμως από κάποιο σημείο κι έπειτα καταντάει μονότονη. Δες παρακάτω μερικές εξίσου θρεπτικές και πρωτεϊνούχες επιλογές πρωινού για να ξεκινήσει σωστά η μέρα σου:

Γάλα 1.5% λιπαρά ή γιαούρτι 2% λιπαρά + δημητριακά ολικής αλέσεως + ανάλατους ξηρούς καρπούς + φρούτο

Ψωμί ολικής αλέσεως + ταχίνι με μέλι + φρούτο + γάλα 1.5% λιπαρά

Ψωμί ολικής αλέσεως + αβοκάντο + αυγό βραστό + φρούτο ή φρέσκο χυμό

Ψωμί ολικής αλέσεως + κίτρινο τυρί light ή cottage cheese + γαλοπούλα + φρούτο ή φρέσκο χυμό

Ομελέτα + λαχανικά + ψωμί ολικής αλέσεως

Φρουτοσαλάτα + γιαούρτι 2% λιπαρά + θρυμματισμένη καρυδόψιχα + μέλι & κανέλα

Γκοφρέτες ρυζιού + ταχίνι με μέλι ή ταχίνι με κακάο ή φυστικοβούτυρο + μπανάνα σε φέτες + κανέλα,  + γάλα 1.5%

Ψωμί του τοστ ολικής αλέσεως + Philadelphia light + μαρμελάδα (π.χ. φράουλα) χωρίς ζάχαρη + 1 αυγό βραστό

Τοστ με τυρί + γαλοπούλα ή τυρί + ντομάτα

Σάντουιτς με ψωμί του τοστ ολικής αλέσεως, + σάλτσα pesto ή πάστα ελιάς, + mozzarella Dirollo ή ανθότυρο + prosciutto ή γαλοπούλα

Σάντουιτς με ψωμί του τοστ ολικής αλέσεως + ½ στήθος κοτόπουλο (που μπορεί να σου έχει μείνει) ή αυγό βραστό σε φέτες ή καπνιστή γαλοπούλα

Γιαούρτι 0% λιπαρά με γεύση (π.χ. κεράσι), + cottage cheese + αποξηραμένα cranberries + ανάλατα αμύγδαλα + 1 μπάρα δημητριακών

Smoothie με γάλα 1.5% λιπαρά + μπανάνα ή ανανά ή mango + φράουλες

Γιαούρτι 2% + muesli + μέλι + κανέλα

in2life.gr

Related posts

4 Λάθη που σε εμποδίζουν να χάσεις κιλά και να διατηρήσεις το βάρος σου!

Iωάννα Μπράχου

Σήμερα ξεκινάμε αποτοξίνωση με αυτό το πλήρες πρόγραμμα!

Iωάννα Μπράχου

Μήπως έχεις έλλειψη σε κάποια βιταμίνη; Αυτά τα σημάδια θα σε βοηθήσουν να το διαπιστώσεις!

Iωάννα Μπράχου

Αφήστε ένα σχόλιο

X