τροφές πριν κοιμηθείς
Fitness Νους & Σώμα

Ποιες τροφές να φας πριν κοιμηθείς και ποιες να αποφύγεις

Πολλές είναι οι συνήθειες που συστήνονται ως «must» για έναν ποιοτικό βραδινό ύπνο. Ένα χαλαρωτικό μπάνιο, σωστή θερμοκρασία δωματίου, το διάβασμα ενός βιβλίου, το άρωμα λεβάντας και η απενεργοποίηση του κινητού είναι μερικές από αυτές. 

Ωστόσο, η διατροφή παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην ποιότητα του ύπνου και, μάλιστα, όχι μόνο αναφορικά με την ποσότητα, αλλά και με την επιλογή συγκεκριμένων τροφίμων.

Η sleep expert και συγγραφέας του βιβλίου The Good Sleep Guide, Sammy Margo επιλέγει 5 τροφές που είναι ιδανικές για να καταναλώσεις το βράδυ και 5 που… είναι καλύτερο να αποφύγεις. 

Τα 5 «must»

Μπανάνες

Αμύγδαλα

Βρώμη

Μέλι

Γαλοπούλα

Oι παραπάνω τροφές έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ουσίες όπως το μαγνήσιο και βιταμίνες, οι οποίες προωθούν την παραγωγή της μελατονίνης (της ορμόνης που βάζει τον οργανισμό για ύπνο).

Τα 5 «dont’s»

Αλκοόλ

Τυρί

Τροφές με μπαχαρικά

Τροφές με πολλά λιπαρά

Καφές

Τα παραπάνω χωνεύονται δυσκολότερα από τον οργανισμό και περιέχουν ουσίες που θα διαταράξουν την ποιότητα του ύπνου και θα κρατήσουν το μυαλό σε εγρήγορση, εμποδίζοντάς το να «κλείσει διακόπτες».

 

Πηγή: madamefigaro.gr

Related posts

Τι συμβαίνει όταν vegan φάει κρέας για πρώτη φορά

admin

Αποφάσισες να ξεκινήσεις τρέξιμο; 10+ τραγούδια που πρέπει να έχεις στην playlist σου για ανεβασμένη διάθεση!

admin

Δίαιτα 2 ημερών: Μπορείς να χάσεις κιλά μέσα σε 48 ώρες;

admin

Αφήστε ένα σχόλιο

X