Fitness

Πείνασες; Αυτά είναι τα πιο υγιεινά γεύματα που μπορείς να φας στη δουλειά!

Πρώτη μέρα στη δουλειά μετά από τριήμερο και τίποτα δεν πάει καλά.

Θες λίγο ότι πολύ θα ήθελες αυτή τη στιγμή να βρίσκεσαι εκτός πόλης (και κυρίως εκτός γραφείου); Θες ότι όλο και κάποια αναποδιά θα σου τύχει (δεν μπορεί); Θες η αλλαγή ώρας που αποσυντονίζει ακόμα και τον πιο τακτικό;

Άκου να δεις τι συμβαίνει με εμένα: Μετά την αλλαγή ώρας (από προχθές, δηλαδή) δεν μπορώ να ελέγξω την όρεξη μου. Δεν είναι τόσο ότι θέλω να τρώω συνέχεια, όσο ότι δε ξέρω τι ώρα πεινάω. Θέλω πρωινό από τις επτά, μεσημεριανό από τις δώδεκα, αλλά βραδινό μετά τις δέκα (γιατί, ενδιάμεσα, όλο και κάτι θα τσιμπολογήσω). Καταλαβαίνεις, λοιπόν, ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα μου εκδηλώνεται στη δουλειά. Εκεί που η κούραση με κάνει να θέλω να φάω. Πολύ. Και αρκετά συχνά. Με νιώθεις; Ταυτίζεσαι; Αν ναι, καταλαβαίνεις ότι πρέπει να βρούμε μία λύση. Και, ποια μπορεί να είναι αυτή;

Ως λάτρης του φαγητού (γενικά) και του πιο υγιεινού (διαφορετικά), σου έχω μερικές προτάσεις, οι οποίες και θα σε χορτάσουν και δε θα σε γεμίσουν με θερμίδες.

– Χορταστικό sandwich. Άκου τι μπορείς να κάνεις: θα πας στο φούρνο της γειτονιάς σου και θα αγοράσεις μία μπακέτα. Θα την κόψεις στη μέση και στη συνέχεια το κομμάτι αυτό στο μισό. Μέσα θα το γεμίσεις με συστατικά που θα σε κάνουν να αισθάνεσαι χορτάτη: ντομάτα, μαρούλι, καπνιστή γαλοπούλα, δύο φέτες κίτρινο τυρί με χαμηλά λιπαρά και φιλέτο κοτόπουλο σε φέτες. Δύο τέτοια σαντουιτσάκια θα σε κρατήσουν ζωντανή στη δουλειά σου.

– Σαλάτα με ζυμαρικάΜακαρονάκι τύπου βιδάκι, μία πράσινη πιπεριά κομμένη, δύο μικρά ντοματάκια, γραβιέρα με χαμηλά λιπαρά (ναι, θα βρεις και light – και έχει την ίδια γεύση με την πλήρη), λίγα μούρα και πράσινο λαχανικό στη βάση. Και δημιουργείς αυτό το (απίστευτα) χορταστικό γεύμα:

– Avocado Toast. Το πιο εύκολο γεύμα που μπορείς να ετοιμάσεις για το γραφείο. Θα χρειαστείς: δύο ξεφλουδισμένα αβοκάντο (τα οποία θα χτυπήσεις στο μίξερ), ένα αυγό βραστό και δύο φέτες ψωμί τοστ ολικής άλεσης. Πίστεψε με θα χορτάσεις περισσότερο από ότι το μάτι σου.

– Σαλάτα με σνίτσελ κοτόπουλου και πράσινα λαχανικά. Το αγαπημένο μου. Ψήνεις δύο σνίτσελ στο φούρνο το πρωί (θα σου πάρει 15 λεπτά). Παράλληλα, κόβεις μαρούλι, ρόκα, σπόρους κολοκύθας ή ξηρούς καρπούς, αλλά και τα σνίτσελ σε μικρά κομματάκια. Στίβεις λίγο λεμόνι και προσθέτεις λίγο λάδι. Ανακατεύεις και το τοποθετηθείς σε ένα μπολ. Στο γραφείο, απλά, απολαμβάνεις αυτό:

– Σαλάτα με κινόα. Πρόσφατα, σου είπα ότι η κινόα είναι το νέο superfood που πρέπει να προσθέσεις στη διατροφή σου. Αν τη συνδυάσεις με φακές, θα χορτάσεις ακόμα γρηγορότερα. Και το καλύτερο; ότι μπορείς να την έχεις βράσει από την προηγούμενη ημέρα. Οπότε, δεν απαιτεί και πρωινό ξύπνημα.

– Wraps με κοτόπουλο. Αν είσαι λάτρης της τορτίγιας, τότε θα το απολαύσεις. Ψήνεις το φιλέτο κοτόπουλο, το κόβεις σε μικρές φέτες και το αφήνεις για λίγο στην άκρη. Μέσα στην τορτίγια, προσθέτεις ντομάτα, μαρούλι, κρεμμύδι, τα κομματάκια κοτόπουλου, γιαούρτι και καρότα. Τα τυλίγεις και έτοιμο το wrap.

 

tlife.gr

Related posts

10 τροφές που δεν ήξερες ότι έχουν τόσο πολλή πρωτεΐνη

Iωάννα Μπράχου

10 λαχταριστά σνακ με 300 θερμίδες

Iωάννα Μπράχου

Πότε πρέπει να αποφεύγετε αυτά τα 8 υγιεινά λαχανικά

Iωάννα Μπράχου

Αφήστε ένα σχόλιο

X