Car & Moto

Όλα τα φώτα στην BMW

Η premium γερμανική μάρκα θα αποκαλύψει τα νέα μοντέλα της στη Γενεύη.

Η BMW προετοιμάζεται για την παρουσία της στην 89η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης (7-17 Μαρτίου). Η premium γερμανική μάρκα θα αποκαλύψει τα νέα μοντέλα της που έχουν σαν κοινό σημείο την οδηγοκεντρική συμπεριφορά.

Η νέα BMW Σειρά 7 κάνει το πρώτο της εκθεσιακό ντεμπούτο. Η BMW συνεχίζει την επέλαση των ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών μοντέλων της. Παγκόσμια πρεμιέρα για τη νέα BMW 330e, τη νέα BMW X5 xDrive45e και τα plug-in υβριδικά μέλη της νέας BMW Σειράς 7. Η BMW Energy Services προσφέρει πιλοτικά πακέτα δωρεάν πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας, για τη λειτουργία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Η BMW Individual M850i Night Sky είναι μία ακόμα αστραφτερή παρουσία…

Το περίπτερο της BMW στη φετινή Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης εστιάζει στη συνεχιζόμενη επέλαση μοντέλων της εταιρίας στην πολυτελή κατηγορία και στην επέκταση της γκάμας οχημάτων με ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης. Λίγες μόλις εβδομάδες μετά την παγκόσμια αποκάλυψή της, η νέα, πολυτελής BMW Σειρά 7 sedan κάνει το εκθεσιακό ντεμπούτο της. Επιπλέον, ο κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων παρουσιάζει την 4η γενιά των Plug-In Υβριδικών συστημάτων κίνησης, επισημαίνοντας τη σπουδαιότητα αυτής της τεχνολογίας.

Την έμφαση της μάρκας BMW στην πολυτελή κατηγορία ενσαρκώνει η νέα έκδοση της BMW Σειράς 7 που παρουσιάζεται στη Γενεύη. Ένα ειδικά σχεδιασμένο λογότυπο και το όνομα “Bayerische Motoren Werke” γραμμένο πλήρως εκφράζει μία παράδοση ποιότητας, καινοτόμας δύναμης και αποκλειστικότητας. Από απόψεως αισθητικής, λειτουργικότητας και εξοπλισμού, το πολυτελές sedan συγκεντρώνει όλα τα προσόντα για να προσφέρει ακόμα και στους πιο απαιτητικούς πελάτες μία δυνατή και ιδιαίτερα συναισθηματική οδηγική εμπειρία. Η ενίσχυση της παρουσίας του στην πολυτελή κατηγορία αποτελεί μέρος της στρατηγικής του BMW Group προκειμένου να εξασφαλίσει βιώσιμη ανάπτυξη στις παγκόσμιες αγορές.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής NUMBER ONE > NEXT, η εταιρία έχει ορίσει την ηλεκτροκίνηση ως έναν από τους τέσσερις πυλώνες πάνω στους οποίους χτίζει το μέλλον – ACES (Αυτόνομη Οδήγηση, Συνδεσιμότητα, Ηλεκτροκίνηση και Υπηρεσίες Κοινοχρησίας). Το 2018 ήταν μία χρονιά με ρεκόρ πωλήσεων για τα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα του BMW Group, με περισσότερες από 140.000 πωλήσεις σε όλο τον κόσμο – που σημαίνει ότι η εταιρία παραμένει ο πιο επιτυχημένος κατασκευαστής ηλεκτροκίνητων μοντέλων στην Ευρώπη. Μέσω της δέσμευσής της στην επέκταση της προϊοντικής γκάμας του, το BMW Group στοχεύει να έχει πάνω από μισό εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα (ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά) στους δρόμους σε όλο τον κόσμο μέχρι τα τέλη του 2019.

in2life.gr

Related posts

H Bugatti ετοιμάζει από τώρα το αμάξι του μέλλοντος

admin

Η Mazda επιστρέφει στην Ελλάδα!

admin

Τέλος εποχής για τον θρυλικό «σκαραβαίο» της Volkswagen

admin

Αφήστε ένα σχόλιο

X