Νους & Σώμα Υγεία

Να πως θα δείχνετε ξεκούραστη με ελάχιστες ώρες ύπνου

Όλοι γνωρίζουμε ότι ο σωστός ύπνος (όχι μόνο σε ώρες αλλά και σε ποιότητα) αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία περιποίησης της επιδερμίδας μας μαζί με τη διατροφή μας. Σίγουρα ωστόσο, θα έχετε παρατηρήσει ότι μερικές γυναίκες όσο πολυάσχολες και αν είναι με το χρονοδιάγραμμά τους να καθιστά αδύνατο τον 8ωρο ύπνο κάθε μέρα, δείχνουν πάντα ξεκούραστες και δροσερές. Ακόμη και σε εσάς μπορεί να συμβαίνει να μη προλαβαίνετε κάθε ημέρα να ξεκουράζεστε όσο χρειάζεται και δυστυχώς αυτό που μαρτυρά αμέσως την έλλειψη ύπνου είναι η επιδερμίδα μας.

Σαφώς και δεν συνιστούμε να αντικαταστήσετε τον ύπνο σας όμως παρακάτω μπορείτε να βρείτε μερικά tricks τα οποία θα σας δείχνουν ξεκούραστη σα να απολαύσατε ένα 8ωρο ύπνο, για τις ημέρες που οι υποχρεώσεις σας δεν χωράνε στο 24ωρο.

Βραδινή ενυδάτωση

Αν γνωρίζετε από το προηγούμενο βράδυ ότι το πρωί θα πρέπει να χτυπήσει το ξυπνητήρι σας νωρίς, τότε εστιάστε στην βραδινή ενυδάτωση. Χρησιμοποιείστε προϊόντα με υψηλή περιεκτικότητα σε υαλουρονικό οξύ δίνοντας έμφαση σε ορό προσώπου με άλφα-υδροξυ, κρέμα ματιών και μια ενυδατική κρέμα ώστε να “κλειδώσετε” όλα τα ευεργετικά συστατικά του στην επιδερμίδα σας. Με το υαλουρονικό σε δράση, η επιδερμίδα σας θα δείχνει ενυδατωμένη, γεμάτη από τη λάμψη και τη φρεσκάδα ενός οκτάωρου ύπνου. Δεν είναι όλα τα προϊόντα κατάλληλα για όλες τις περιστάσεις, επομένως αφιερώστε λίγο χρόνο ώστε να διαλέξετε τα κατάλληλα προϊόντα για τις ημέρες που δεν κοιμάστε σωστά και χρησιμοποιήστε τα όταν τα χρειάζεστε.

Μάσκες ενυδάτωσης

Οι μάσκες ματιών ειδικά όσες χρησιμοποιούνται σε κρύα θερμοκρασία κάνουν πραγματικά θαύματα καταπολεμώντας τα πρησμένα και κουρασμένα μάτια καθώς εξαφανίζουν τους μαύρους κύκλους και το πρήξιμο στο κινητό βλέφαρο. Επίσης, κάνοντας μασάζ στο πρόσωπό σας και τις περιοχές των ματιών, βοηθάτε να υποχωρήσει η κατακράτηση υγρών και επομένως και το πρήξιμο ενώ τονώνετε την επιδερμίδα σας και την “ξυπνάτε” βοηθώντας παράλληλα τα δραστικά συστατικά της κρέμας ημέρας σας να εισχωρήσουν καλύτερα.

Η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο

Αναζητήστε τροφές πλούσιες σε λιπαρά οξέα και αντιοξειδωτικά. Αυτά έχουν την ιδιότητα να καθαρίζουν την επιδερμίδα και τον οργανισμό μας από τις τοξίνες κάνοντάς την λαμπερή αφού διώχνει τη θαμπή όψη από την αυπνία. Για τις ημέρες που η λάμψη της επιδερμίδας σας φαίνεται να σας εγκαταλείπει, προτιμήστε τροφές όπως βατόμουρα, ρόδι, καρύδια, μύρτιλλα, σπανάκι, ρίγανη, μαύρη σοκολάτα και μέλι.

 

Πηγή: marieclaire.gr

Related posts

Η τεχνική για να σε παίρνει ο ύπνος στο πεντάλεπτο

admin

3 κινήσεις για ανάπτυξη και ευλυγισία των μυών σου

admin

Το ηλεκτρονικό τσιγάρο δεν είναι «αθώο» προειδοποιούν Βρετανοί επιστήμονες

admin

Αφήστε ένα σχόλιο

X