Οι τζιαλορόσι μετά από 4 αγωνιστικές δεν έχουν νίκη στη Serie A (τρεις ισοπαλίες και μια ήττα) με αποτέλεσμα να απολυθεί ο Ντανιέλε Ντε Ρόσι, ο οποίος δεν συμπλήρωσε χρόνο στον πάγκο της ομάδας (έχοντας αντικαταστήσει τον Ζοσέ Μουρίνιο).
Κι αυτή η νέα αλλαγή προπονητή προκάλεσε την οργή των οπαδών της Ρόμα, η οποία εκφράστηκε με λεκτική επίθεση, αλλά και… κυνηγητό στο αυτοκίνητο του αρχηγού Λορέντζο Πελεγκρίνι.
Όλο αυτό το σκηνικό έφερε το ρεπορτάζ του ιταλικού portal το οποίο αποκαλύπτει ότι η Ελληνίδα CEO του συλλόγου είχε κακές σχέσεις τόσο με τον Ζοσέ Μουρίνιο, όσο και με τον Ντανιέλε Ντε Ρόσι, ενώ αίσθηση προκαλεί η λεπτομέρεια που αναφέρει για την… προτροπή της κ. Σουλούκου στον τελευταίο προκειμένου να χρησιμοποιεί με… φειδώ τον Πάουλο Ντιμπάλα προκειμένου να μην ενεργοποιηθεί η αυτόματη ρήτρα ανανέωσης του συμβολαίου του.
Αρχικά το κείμενο αναφέρεται στην καριέρα της από τα πρώτα της βήματα της στον Ολυμπιακό έως την παρουσία της στην ECA (τονίζοντας ότι ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκός Ένωσης συλλόγων αλλά και της Παρί Σεν Ζερμέν, Νασέρ Αλ Κελαϊφί και συνεχίζει αναφέροντας τα όσα συμβαίνουν επί των ημερών της στη Ρόμα.
«Στη Ρόμα, η Σουλούκου έχει ήδη διαχειριστεί αρκετές σημαντικές αποχωρήσεις. Πρώτα ήταν η αποχώρηση του τεχνικού διευθυντή Τιάγκο Πίντο και μετά η ρήξη με τον Ζοσέ Μουρίνιο. Πρόσφατα, προέκυψαν παρεξηγήσεις με τον Ντε Ρόσι, κυρίως σχετικά με τη χρήση του Ντιμπάλα, γεγονός που τελικά οδήγησε σε περαιτέρω εντάσεις και την αποχώρηση του προπονητή», τονίζει το σχετικό κείμενο και συνεχίζει:
Σε άλλο κείμενο, που υπογράφει ο Ματέο Πίντσι αφήνονται νέες αιχμές για την κ. Σουλούκου καθώς όπως τονίζεται: «επιλέγει από ανθρώπους που εμπιστεύεται κι αυτοί είναι ο ατζέντης Μπέπε Ρίσο που εγγυήθηκε για τον Γιούριτς (τον αντικαταστάτη του Ντε Ρόσι) και ο Φρανσουά Μοντέστο, επί χρόνια συνεργάτης της Λίνας στον Ολυμπιακό και τώρα στη Μόντσα», ενώ την κατηγορούν και για σωρεία απομακρύνσεων ανθρώπων που είχαν ταυτιστεί με τον σύλλογο.
«Η Ελληνίδα μάνατζερ απέλυσε ανθρώπους που δούλευαν για χρόνια στη Ρόμα, διέλυσε ολόκληρα τμήματα, από την επικοινωνία μέχρι το μάρκετινγκ, προκειμένου να εξοικονομήσει χρήματα».