Woman's Corner

Εύκολες πρωινές συνήθειες για να χάσεις βάρος

Θα σε βοηθήσουν να απαλλαγείς από τα περιττά κιλά, και να τα κρατήσεις εκεί που τους αξίζει: μακριά.

Η απώλεια βάρους μέσα σε όλη τη δυσκολία και τον σύνθετο χαρακτήρα της, βασίζεται σε κάτι εξαιρετικά απλό: τη συνήθεια.

Όσο συνηθίσεις κάποια πράγματα, τόσο αυτά εν καιρώ θα σε βοηθήσουν να χάσεις τα περιττά κιλά.

Και επειδή η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται, ιδού μερικές καλές πρωινές συνήθειες για να χάσεις τα περιττά κιλά – και να τα κρατήσεις μακριά.

Βάλε πρωτεΐνη στο πρωινό σου

Ένα υψηλό σε πρωτεΐνη πρωινό βοηθά στο να μειώσεις τις λιγούρες μέσα στην ημέρα και να χάσεις βάρος. Σούπερ πρωτεϊνικές πηγές ως «βάση» για αυτό είναι τα αυγά, το γιαούρτι χαμηλών λιπαρών, το τυρί κότατζ, οι ξηροί καρποί και οι σπόροι chia.

Πιες νεράκι

Κι όμως, η κατανάλωση νερού με άδειο στομάχι το πρωί μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους, αυξάνοντας την κατανάλωση ενέργειας για περίπου 60 λεπτά μετά. Μάλιστα σε κάποια άτομα, η κατανάλωση νερού βοηθά στην μείωση της όρεξης.

Ζυγίσου

Το ζύγισμα το πρωί είναι μια καλή μέθοδος για να ενισχύσεις το κίνητρό σου και να βελτιώσεις την αυτοσυγκράτησή σου σε θέματα διατροφής. Μικρές αυξομοιώσεις στο βάρος είναι φυσιολογικές, όμως αν το δεις γενικά, η εικόνα της ζυγαριάς συχνά θα σου «δείξει» πότε ξέφυγες.

Στρίμωξε κάπου λίγη άσκηση

Αν και δεν υπάρχουν επαρκή στοιχεία, φαίνεται πως όσοι γυμνάζονται το πρωί έχουν σταθερά επίπεδα ζαχάρου στο αίμα μέσα στη μέρα, κάτι που βοηθά στον έλεγχο της όρεξης.

Ταπεράκι!

Αξίζει την… ταλαιπωρία. Η ετοιμασία ενός μίνι γεύματος το πρωί είναι ένας απλός αλλά αποτελεσματικός τρόπος για να βάλεις σε τάξη τη διατροφή σου και να χάσεις βάρος. Το λεγόμενο meal prep και γενικά το σπιτικό φαγητό, βοηθά στην βελτίωση της ποιότητας των γευμάτων μέσα στη μέρα.

Κοιμήσου λίγο παραπάνω

Ή πέσε το προηγούμενο βράδυ για ύπνο νωρίτερα. Οι λίγες ώρες ύπνου συνδέονται με αυξημένη όρεξη, ιδιαίτερα για τροφές υψηλές σε υδατάνθρακες και θερμίδες και αυξημένη κατανάλωση θερμίδων μέσα στην ημέρα.

Άσε το αυτοκίνητο

Μπορεί το να οδηγήσεις μέχρι τη δουλειά να είναι το πιο εύκολο, όμως δεν αρέσει και τόσο στην… περιφέρεια μέσης σου. Έρευνες έχουν δείξει πως όσοι περπατάνε, πάνε με το ποδήλατο ή με τα Μέσα στη δουλειά έχουν χαμηλότερο βάρος.

in2life.gr

Related posts

Αυτές οι τροφές θα σε κάνουν να πεινάς ακόμα περισσότερο!

Iωάννα Μπράχου

Χαμογέλα, αγκάλιασε, συγχώρα.. μα μην κρατάς κακίες και απωθημένα!

Iωάννα Μπράχου

«Ό, τι τελείωσε, άστο να φύγει»

Iωάννα Μπράχου

Αφήστε ένα σχόλιο

X