Fitness, Fitness & Health, Γεύσεις

Διατροφικά tips για καλλίγραμμο σώμα το καλοκαίρι

γυναίκα διατροφή

 Η θερμοκρασία αυξάνεται και προβλέπεται να έχουμε ένα καυτό καλοκαίρι. Μπορεί να νιώθεις πιο χαλαρός από ποτέ και να απολαμβάνεις την θάλασσα και τις διακοπές σου δεν πρέπει να αμελείς να φροντίζεις το σώμα και την υγεία σου.

1 2

Και τώρα σκέψου: Τρως σωστά; Τι λάθη κάνεις στη διατροφή σου; Τι μπορείς να διορθώσεις τις μέρες που θα βρίσκεσαι στις διακοπές ώστε να μη βάλεις βάρος;

1. Κάνε έξυπνα σνακ.
Τα φρέσκα φρούτα ή τα λαχανικά θα καταφέρουν να σας ενυδατώσουν και να σας προσφέρουν τα πλούσια θρεπτικά τους συστατικά .Περιέχουν, μεγάλες ποσότητες νερού, βιταμινών και φυτικών ινών.

Διάβασε και αυτό  3 τροφές που πρέπει να ξεχάσεις τη γεύση τους αν θες να ξεφουσκώσεις

2. Η συχνότητα παίζει ρόλο.
Η αυξημένη συχνότητα των γευμάτων συμβάλλει στη σταθερή παροχή ενέργειας κατά τη διάρκεια της ημέρα και στην καλύτερη απορρόφηση και αφομοίωση των θρεπτικών συστατικών.

3. Προσοχή στις <<υγρές>> θερμίδες.
Όσον αφορά τα καλοκαιρινά ‘’cocktails’’ σίγουρα είναι πιο δελεαστικά για σένα και το ‘’Instagram story’’ σου , θερμιδικά όμως δεν είναι. Γιαυτό επίλεξε ένα ποτήρι κρασί ή μια μπύρα. Ακόμα με αυτόν τον τρόπο δεν θα αυξήσεις τον γλυκαιμικό δείκτη και την καμπύλη του σακχάρου του αίματος.

Διάβασε και αυτό  9 φρούτα και λαχανικά που πρέπει να αγοράζεις βιολογικά

4. Κάψε θερμίδες.
Ένα είδος γυμναστικής που μπορείς να κάνεις είναι το κολύμπι, αν δεν είσαι φίλος των extreme sports γιατί είναι σημαντικό να διατηρήσεις τo θερμιδικό σου ισοζύγιο.

5. Ενυδατώσου.
Το νερό είναι εξαιρετικά σημαντικό καθώς βοηθάει στην ενυδάτωση του σώματός και στην καλύτερη λειτουργία του. Να σου θυμίσω ότι πολλές φορές πεινάμε γιατί διψάμε!

 

Αντιγόνη Χαλκιά 

Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

Διεύθυνση: Λ. Κατσώνη 22, Λάρισα

Τηλ: 2410551537

Κιν: 6984383713

email: [email protected]

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το www.activeat.gr

X