Fitness, Fitness & Health

6 tips για σένα που θες να ξεκινήσεις τους μαραθώνιους

Layer 26 1024x555 - 6 tips για σένα που θες να ξεκινήσεις τους μαραθώνιους

Όλο και περισσότεροι είναι εκείνοι που επιλέγουν σήμερα να τρέχουν σε μαραθώνιους σε όλη την Ελλάδα. Αρκετοί το βλέπουν σαν έναν μοναδικό τρόπο άσκησης, ενώ άλλοι το θεωρούν ως μέσο αυτοεκπλήρωσης, αφού λαμβάνοντας μέρος σε διάφορες διοργανώσεις τόσο στη Λάρισα όσο και σε άλλες πόλεις, βλέπουν τα όριά τους, θέτουν προσωπικούς στόχους και τους εκπληρώνουν.

Αν και εσύ σκέφτεσαι να εντάξεις στη ζωή σου το τρέξιμο, καλό θα ήταν να έχεις υπόψιν σου τις παρακάτω συμβουλές!

banner-web
  1. Πάρτο απόφαση και μείνε προσηλωμένος στο στόχο σου. Διαμόρφωσε το πρόγραμμά σου με τέτοιο τρόπο ώστε να αφιερώνεις τουλάχιστον μία με δύο μέρες την εβδομάδα στην προπόνησή σου. Ο καφές μπορεί να περιμένει… Ο μαραθώνιος όμως όχι!
  2. Βρες παρέα. Σίγουρα το να τρέχεις μόνος σου για μεγάλα χρονικά διαστήματα μπορεί να σε ρίξει ψυχολογικά με αποτέλεσμα να θες να τα παρατήσεις. Προσπάθησε να πείσεις μερικούς φίλους σου να σε ακολουθήσουν. Έτσι θα έχεις διαρκώς κίνητρο να φορέσεις τα αθλητικά σου και να ξεκινήσεις το τρέξιμο.
  3. Βάλε έναν προσωπικό στόχο. Δεν υπάρχει κάτι καλύτερο από το να κατασταλάξεις στους στόχους σου και να ορίσεις μόνος σου την επιτυχία.
  4. Σημείωνε την πρόοδό σου. Γράψε τους στόχους σου, τις διαδρομές που κάνεις, τα χιλιόμετρα και τους χρόνους σου. Αντίπαλός σου πρέπει να είναι ο εαυτός σου και μόνο!
  5. Βάλε μουσική. Ανάλογα με τη διαδρομή που έχεις επιλέξει και τη διάθεσή σου μπορείς να διαμορφώσεις τη δική σου playlist για να ακούς ενώ τρέχεις. Πίστεψέ μας, δεν θα καταλάβεις πως βγαίνουν τα χιλιόμετρα.
  6. Μην το κάνεις σαν αγγαρεία. Δες το σαν χόμπυ και προσπάθησε να το εντάξεις στην καθημερινότητά σου. Μόνο όταν θα νιώθεις εσύ ο ίδιος καλά από αυτό, θα μπορείς να πετυχαίνεις καινούρια ρεκόρ!