Fitness, Fitness & Health

Τα καλύτερα σνακ για πριν και μετά την προπόνηση

sport3 - Τα καλύτερα σνακ για πριν και μετά την προπόνηση

Έχετε φορέσει τα αθλητικά σας, ετοιμάσατε την τσάντα σας και είστε έτοιμοι για το γυμναστήριο. Κι όμως, έχετε ξεχάσει κάτι πολύ σημαντικό: Το φαγητό!

Οι τροφές που καταναλώνουμε πριν και μετά την προπόνηση συμβάλλουν σημαντικά στα αποτελέσματα που πρόκειται να έχουμε από την άσκησή μας. Για το λόγο αυτό, μπορούμε να επιλέξουμε σνακ τα οποία προσφέρουν τη σωστή ισορροπία των υδατανθράκων, λιπών και πρωτεϊνών για να ικανοποιήσουν την πείνα, τις προπονήσεις και την ενίσχυση της ανάρρωσης.

Σνακ πριν την προπόνηση

Ένα μικρό σνακ περίπου μισή με μία ώρα πριν από την άσκηση είναι η ιδανική ποσότητα, για να δώσει στο σώμα το καύσιμο που χρειάζεται για να χτίσει τους μυς, να κάψει λίπος και να αναρρώσει όσο καλύτερα μπορεί.

Φάε βρώμη:

«Εξοπλίσου» με υδατάνθρακες για μια προπόνηση μεγαλύτερης διάρκειας, τρώγοντας μισό φλιτζάνι μαγειρεμένη βρώμη με μια κουταλιά της σούπας αποξηραμένα φρούτα και 1 κουταλιά της σούπας αμύγδαλα ξεφλουδισμένα.

Screenshot 7 4 - Τα καλύτερα σνακ για πριν και μετά την προπόνηση

Τορτίγια με 1 μπανάνα και 1 κ. γλυκού ταχίνι με κακάο.

Σε ένα μπολ ανακάτεψε τη μπανάνα με το ταχίνι μέχρι να γίνουν κρέμα και τοποθέτησέ τα σε μία τορτίγια ολικής άλεσης. Στη συνέχεια, βάλτα στην τοστιέρα και απόλαυσε την πιο υγιεινή κρέπα.

Screenshot 4 6 - Τα καλύτερα σνακ για πριν και μετά την προπόνηση

Κρακεράκια ολικής άλεσης με χούμους ή μέλι

Screenshot 5 6 - Τα καλύτερα σνακ για πριν και μετά την προπόνηση

Μπάρες δημητριακών

Screenshot 6 5 - Τα καλύτερα σνακ για πριν και μετά την προπόνηση

Σάντουιτς με φυστικοβούτυρο

Screenshot 8 4 - Τα καλύτερα σνακ για πριν και μετά την προπόνηση

Σνακ μετά την προπόνηση

Ο ρόλος των γευμάτων μετά την προπόνηση είναι να αναπληρώσουν τα αποθέματα ενέργειας, να βελτιώσουν το ανοσοποιητικό σου σύστημα, να χτίσουν και να ανοικοδομήσουν τους μύες σου και να βοηθήσουν το σώμα να χρησιμοποιήσει το σωματικό λίπος.

Θυμήσου να πίνεις άφθονο νερό και να φας ένα γεύμα μέσα σε δύο ώρες μετά το σνακ σου.

Φέτες μήλου με φιστικοβούτυρο

178966318 - Τα καλύτερα σνακ για πριν και μετά την προπόνηση
Μια χούφτα αμύγδαλα και ένας χυμός

maxresdefault 1024x683 - Τα καλύτερα σνακ για πριν και μετά την προπόνηση

Γιαούρτι με μέλι και καρύδια

Screenshot 9 2 - Τα καλύτερα σνακ για πριν και μετά την προπόνηση

Ομελέτα με λαχανικά

Screenshot 10 2 - Τα καλύτερα σνακ για πριν και μετά την προπόνηση
Smoothies

Screenshot 11 1 - Τα καλύτερα σνακ για πριν και μετά την προπόνηση

Για ολοκληρωμένα διατροφικά πλάνα, προσαρμοσμένα στις ανάγκες και τους στόχους σας, επικοινωνείστε με τη διαιτολόγο και διατροφολόγο Αντιγόνη Βασιλική Χαλκιά.

Διεύθυνση: Λ. Κατσώνη 22, Λάρισα

Τηλ: 2410551537

Κιν: 6984383713

email: antichalkia@gmail.com

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το www.activeat.gr

 

Open