Fitness, Ψυχαγωγία

4 αποτελεσματικές συμβουλές για επίπεδη κοιλιά

Screenshot 3 6 - 4 αποτελεσματικές συμβουλές για επίπεδη κοιλιά

Συμβουλή 1: Φάε «καλούς» υδατάνθρακες

Οι υδατάνθρακες μπορεί να σου χαρίσουν επίπεδη κοιλιά, αρκεί να είναι ολικής αλέσεως. Μπορείς, λοιπόν, ελεύθερα να καταναλώσεις 5 μερίδες την ημέρα (μία μερίδα ισοδυναμεί με μία φέτα ψωμί ολικής αλέσεως ή 1/2 φλιτζάνι μαγειρεμένο καστανό ρύζι).

«Όσοι έκαναν δίαιτα και έτρωγαν προϊόντα ολικής αλέσεως έχασαν περισσότερο λίπος από την κοιλιά από αυτούς που απλώς μείωσαν τις θερμίδες και έτρωγαν επεξεργασμένους υδατάνθρακες» τονίζεται σε μελέτη στην επιθεώρηση American Journal of Clinical Nutrition.

def make up trick 600x600 - 4 αποτελεσματικές συμβουλές για επίπεδη κοιλιά

Συμβουλή 2: Πιες σωστά

Αν δεν πίνεις αρκετό νερό, τα απόβλητα κινούνται πιο αργά στο έντερο – ειδικά αν καταναλώνεις πολλές φυτικές ίνες. Και η επακόλουθη δυσκοιλιότητα μπορεί να κάνει την κοιλιά να δείχνει πιο μεγάλη. Για να βοηθήσεις την κινητικότητα του εντέρου, πίνε τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό την ημέρα.

Συμβουλή 3: Γύμνασε το δέρμα σου

 

Οι μύες δεν είναι το μόνο πράγμα που πρέπει να γυμνάσεις. Χρησιμοποίησε μια λοσιόν με καφεΐνη (βρίσκεται σε πολλά προϊόντα κατά της κυτταρίτιδας) για να γίνει πιο σφιχτό και απαλό το δέρμα στην κοιλιά. Με το καθημερινό μασάζ θα μείνεις επικεντρωμένη στο στόχο σου για επίπεδη κοιλιά.

peripoihsh 20 def 600x600 - 4 αποτελεσματικές συμβουλές για επίπεδη κοιλιά

Συμβουλή 4: Επιτάχυνε το μεταβολισμό σου

Οι μύες καίνε θερμίδες, αλλά το λίπος απλώς κάθεται εκεί. Κάνε βάρη δύο φορές την εβδομάδα, σε μη συνεχείς ημέρες, για να σφίξεις παντού – κάτι που σίγουρα είναι καλό για την κοιλιά. Οι γυναίκες που εκτελούσαν άσκηση μυϊκής ενδυνάμωσης έχασαν περισσότερο κοιλιακό λίπος από αυτές που απλώς περπατούσαν, διαπιστώθηκε σε μελέτη από το Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνιας.

 

 

Πηγή: shape.gr