Ladies

5 + 1 συμβουλές υγείας από τη μαμά σου που τελικά είναι σωστές!

simvoules ygeias mama 600x600 - 5 + 1 συμβουλές υγείας από τη μαμά σου που τελικά είναι σωστές!

Οπότε, σε ευχαριστούμε μαμά γι’ αυτά που μας θυμίζεις και να λοιπόν ποιές συμβουλές υγείας σου θα έπρεπε πάντα να ακολουθούμε:
1. Να στέκεσαι ίσια

4 αιτίες για τον πόνο στην πλάτη
Η καλή στάση σώματός δεν σε βοηθά μόνο να δείχνεις πιο αδύνατη αλλά μπορεί επίσης να συμβάλει στη μείωση του άγχους, σύμφωνα με μελέτη στο Health Psychology. Άλλη έρευνα που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Biofeedback βρήκε πως όταν καθίσεις πιο όρθια μπορεί να βελτιωθεί η διάθεση και τα επίπεδα της ενεργητικότητά σου. Και ψυχολόγοι στο Πολιτειακό Πανεπιστήμιο του Οχάιο έχουν βρει πως η «περήφανη» στάση σώματος μπορεί να ενισχύσει την αυτοεκτίμηση.
2. Να τρως κοτόσουπα
Έρευνα έχει βρει πως η μαμαδίστικη κοτόσουπα έχει ήπιες αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που μπορεί να βοηθήσουν κατά ρινικής συμφόρησης και να σου προσφέρουν ενυδάτωση που θα σε βοηθήσει να αποβάλεις τα φλέματα.
3. Πρόσεξε μην καταπιείς την τσίχλα

Τσίχλα
Ακούσαμε πρόσφατα την τραγική είδηση μιας νέας κοπέλας στη Βρετανία που έτρωγε έως και 14 τσίχλες τη μέρα και πέθανε. Στις ειδήσεις αναφέρθηκε πως ένας παθολόγος ανακάλυψε πως είχε χαμηλά επίπεδα ασβεστίου, μαγνησίου, νατρίου και καλίου.
Η απορρόφησή τους μπορεί να εμποδίστηκε από τις πολλές τσίχλες μέσα στο στομάχι της, προκαλώντας ανισορροπία ηλεκτρολυτών που οδήγησε σε επιληπτικές κρίσεις.
Και πάλι, παρότι μπορεί η μαμά να σου λέει να μη μασουλάς σαν αγελάδα, υπάρχει καλός λόγος να φας τσίχλα: ορισμένα είδη περιέχουν ξυλιτόλη που μπορεί να προλάβει την τερηδόνα (ο αμερικανικός στρατός τις συστήνει στους στρατιώτες που δεν μπορούν να βουρτσίσουν τακτικά τα δόντια τους).

4. Έχε πάντα μαζί σου κάτι για να τσιμπήσεις

#4: Όλες οι θερμίδες είναι ισάξιες

Θα σου κόψει την πείνα, θα σου δώσει ενέργεια, θα σε εμποδίσει να φας πολύ την ώρα του γεύματος και θα κάνει το μεταβολισμό σου να λειτουργεί όλη τη μέρα, συμφωνούν οι ειδικοί.

5. Πάρε λίγο φρέσκο αέρα

Μία άλλη τεχνική αναπνοών.

Μπορεί να βελτιώσει τη ροή του οξυγόνο στον εγκέφαλο, λένε οι γιατροί. Μια βόλτα στην εξοχή μπορεί να μειώσει την κατάθλιψη, να βελτιώσει τη συγκέντρωση και την οπτική σου, ακόμη και να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σου, όπως έχουν βρει ένα σωρό μελέτες.

6. Και τελευταίο αλλά πολύ σημαντικό… να φοράς όμορφα και καθαρά εσώρουχα!

shutterstock 226914334 - 5 + 1 συμβουλές υγείας από τη μαμά σου που τελικά είναι σωστές!
Δεν έχουν γίνει επιστημονικές μελέτες για το όφελος που έχει στην υγεία σου το να φοράς όμορφα εσώρουχα. Και το πιθανότατο είναι πως δεν θα σου συμβεί ποτέ κάποιο μικροατύχημα όπου οι τραυματιοφορείς θα διαπιστώσουν –τρόμος!- πως το σουτιέν δεν ταιριάζει με το κυλοτάκι σου.

shape.gr