Viral, Τεχνολογία

Game of Islands: Η τουριστική καμπάνια που μετατρέπει την Ελλάδα στον κόσμο του Game of Thrones

gameofislands - Game of Islands: Η τουριστική καμπάνια που μετατρέπει την Ελλάδα στον κόσμο του Game of Thrones

Μπορεί εκατομμύρια θεατές να έχουν σημειώσει στο ημερολόγιο τους με μεγάλα γράμματα την 16η Ιουλίου ως την ημέρα προβολής της νέας σεζόν του Game of Thrones, αλλά πάντα υπάρχει περιθώριο για… εκπλήξεις!

To Game of Thrones επέστρεψε νωρίτερα, και μάλιστα αυτή τη φορά στην Ελλάδα – όχι, η Ντενέρις Ταργκάριεν δεν θα «αναβάλει» την επίθεση στο Westeros για κάποιο ελληνικό νησί.

Ο Δημήτρης Κανέλλης και η Ελίνα Μακροδημήτρη βρήκαν τον πιο έξυπνο τρόπο να διαφημίσουν την Ελλάδα στο εξωτερικό.

Τι σχέση μπορεί να έχουν, λοιπόν, ένας δράκος, μία πόρτα με θέα το Αιγαίο, και το Κάστρο των Ιπποτών στη Ρόδο; Οι δύο τους δίνουν την απάντηση: Το Game of Islands.

Η πρωτότυπη τουριστική καμπάνια μέσω των social media μεταφέρει το σκηνικό του διάσημου Game of Thrones στην Ελλάδα και μας (ξανά) συστήνει τους οίκους, κάθε ένας από τους οποίους έχει το δικό του οικόσημο: House of Cyclades, House of Heptanese, House of North Aegean, House of Dodecanese, House of Sporades και Crete’s Landing.

Με αυτόν τον ευρηματικό τρόπου, όπου οι φωτογραφίες των νησιών συνδυάζονται με περιγραφές που παραπέμπουν στην σειρά, το Game of Islands καλεί τους ταξιδιώτες να ανακαλύψουν ποιο είναι το «μυστικό» που κάνει την Ελλάδα περιζήτητη, αλλά και να γνωρίσουν τα ξεχωριστά πολιτισμικά στοιχεία κάθε τόπου.

Game of Islands - Map of houses

Όπως εξηγεί η Ελίνα, η ιδέα πίσω απ’ την καμπάνια ήταν αποτέλεσμα δύο γεγονότων: αρχικά της πρεμιέρας του Game of Thrones που είναι μέσα στην καρδιά του καλοκαιριού και δεύτερον από το ότι οι καμπάνιες που προωθούν συνήθως τον ελληνικό τουρισμό ακολουθούν όλες μια «σίγουρη» πεπατειμένη.

peoplegreece.com

mm
Πάντα μου άρεσε η πένα ,αλλά για αρκετά χρόνια ως φοιτήτρια με κέρδισε η τεχνολογία. Περνώντας τα χρόνια έβλεπα ότι η κλήση μου και η μεγάλη μου αγάπη και τρελά ήταν η γραφή! Κάθε είδους.. ξεκίνησα ερασιτεχνικά με ένα μπλοκ μόδας ( γιατί πάνω από όλα είμαι και γυναίκα) και έτσι έβλεπα ότι η επίσκεψη γινόταν όλο και πιο δυνατή, εκεί ενθουσιάστηκα. Το 2013 ξεκίνησα δειλά-δειλά την σχολή Δημοσιογραφίας του ομίλου ΑΝΤ1, και από τότε έγινε η ταυτότητα μου μέχρι και σήμερα. Η αγάπη που έγινε λατρεία! Συνεργάστηκα με εφημερίδες στην επαρχία και συνέχισα με συνεργασίες αθηναϊκών site με αξιόλογα ονόματα όπως της Σοφίας Τσίπα αλλά και της Φαιή Σκορδά κ.α. Πήρα την ρεβάνς και από τότε έμεινα στην πόλη μου με συνεργασία του larisaevents.gr όπου πλέον αρθρογραφώ. Η τεχνολογία πάντα σιγοκαίει μέσα μου και δεν την απαρνιέμαι.. Αγαπημένο μότο στην ζωή μου : Όταν αγαπάς κάτι πολύ,μόνο τότε μπορείς να το κάνεις και σωστά! Λέξεις που μου «καίνε» το μυαλό: έλλειψη οργάνωσης , ωράριο, πλήξη, αδιαφορία, ασυνεννοησία, αγροστροφία.