Χωρίς κατηγορία

8 μικρές, διατροφικές αλλαγές για να δείχνεις και να νιώθεις τέλεια

fruits mpol 660 - 8 μικρές, διατροφικές αλλαγές για να δείχνεις και να νιώθεις τέλεια

 

Δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα πως όσο καλύτερες και πιο θρεπτικές είναι οι τροφές που καταναλώνεις, τόσο πιο όμορφα νιώθεις και δείχνεις κι εσύ η ίδια. Άλλωστε ο οργανισμός σου, λειτουργεί με αυτά τα οποία τον ταΐζεις.

Όσο μεγαλώνει μια γυναίκα, τόσο πιο δύσκολο είναι και να αλλάξει τις διατροφικές της συνήθειες, και να επιταχύνει τον μεταβολισμό της, αλλά και να χάσει βάρος. Για να μην τρέχεις και δεν φτάνεις, λοιπόν, κάνε αυτές τις μικρές, διατροφικές αλλαγές στον τρόπο που τρέφεσαι και θα δεις πόσο καλύτερα θα νιώθεις και πόσο περισσότερο θα λάμπεις.

1. Τάισε τους μυς σου

Από τα τριάντα και έπειτα, χάνουμε περίπου ένα τοις εκατό της μυικής μας μάζας κάθε χρόνο, ενώ την επόμενη δεκαετία η ταχύτητα αυξάνεται. Οι μυς είναι ενεργοί μεταβολικά, δηλαδή καίνε θερμίδες ακόμα κι όταν εσύ δεν ασκείσαι. Όλη η χαμένη μυική μάζα θα αντικατασταθεί με λίπος και ο μεταβολισμός σιγά σιγά θα αρχίσει να γίνεται πιο αργός, εκτός αν οι συνήθειές σου δεν τον αφήσουν να το κάνει. Βάλε στη διατροφή σου πολλή πρωτεΐνη και τουλάχιστον δύο προπονήσεις ενδυνάμωσης μέσα στην εβδομάδα σου. Βάλε σαν στόχο τα 30 γραμμάρια πρωτεΐνης σε κάθε γεύμα.

2. Μείωσε τη ζάχαρη

Η υπερκατανάλωση ζάχαρης, οδηγεί σε αύξηση του βάρους και υπερβολικές ορμονικές διαταραχές. Κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης, μάλιστα, τα επίπεδα των ορμονών επηρεάζουν την ικανότητα του σώματός σου να ρυθμίζει το σάκχαρο του αίματος. Επίσης, η υπερβολική κατανάλωση προστιθέμενης ζάχαρης, αυξάνει και στη συνέχεια ρίχνει κατακόρυφα την ενέργειά σου, γεγονός που σε κάνει να θες ακόμα περισσότερη ζάχαρη, η οποία δεν σου παρέχει κανένα θρεπτικό όφελος σε σχέση με τον αριθμό των θερμίδων που καταναλώνεις.

3. Κατανάλωσε λιγότερες θερμίδες

Όσο μεγαλώνουμε, η μάζα του σώματός μας επίσης αυξάνεται και ο μεταβολισμός επιβραδύνεται. Το αποτέλεσμα είναι ότι χρειάζεσαι λιγότερες θερμίδες, προκειμένου να διατηρήσεις το ίδιο βάρος. Ιδανική είναι μια διατροφή πλούσια σε άπαχες πρωτεΐνες και ίνες, ώστε να ελέγξεις την πείνα και να καταπολεμήσεις τον αργό μεταβολισμό. Η άσκηση σίγουρα βοηθάει επίσης στο να κάψεις τις θερμίδες και να επιταχύνεις τον μεταβολισμό σου, διατηρώντας ή βοηθώντας στην ανάπτυξη των μυών.

4. Πρόσεξε το αλάτι

Θα σοκαριστείς αν μάθεις την ποσότητα αλατιού που κρύβεται σε ορισμένα από τα αγαπημένα σου φαγητά. Ιδανικά, δεν πρέπει να καταναλώνεις περισσότερα από 1500mg αλατιού ημερησίως. Είναι πολύ σημαντικό να προσέχεις αυτό το νούμερο, επειδή μια διατροφή υψηλή σε αλάτι μπορεί να οδηγήσει σε υπέρταση. Πέρα από το να μειώσεις το αλάτι, πρόσθεσε και φυσικά διουρητικά και αντιφλεγμονώδη φαγητά στη διατροφή σου, όπως φρέσκο μαϊντανό, μάραθο, ρίγανη, βασιλικό, αγγούρι ή λεμόνι.

5. Πες ναι στη σόγια

Η σόγια είναι πηγή πρωτεϊνών υψηλής ποιότητας που περιέχει υγιή λίπη και ποικιλία βιταμινών και μετάλλων. Μειώνει άμεσα τη χοληστερόλη στο αίμα κατά περίπου πέντε τοις εκατό και μπορεί επίσης να μειώσει την αρτηριακή πίεση. Προτίμησε τροφές όπως το tempeh, οι ξηροί καρποί από σόγια και τα φασόλια edamame, τα οποία παρέχουν ίνες, λιπαρά ωμέγα 3 και ισοφλαβόνες.

6. Προτίμησε θρεπτικά τρόφιμα

Όσο λιγότερο γυμνάζεσαι, τόσο πρέπει να αλλάζεις και το τι τρως, ώστε να εξισορροπήσεις την ποσότητα των θερμίδων που καταναλώνεις, με αυτές που καις, προκειμένου να διατηρήσουμε ένα υγιές βάρος ή να αδυνατίσουμε. Σε αυτό βοηθούν σημαντικά τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά και χαμηλά σε θερμίδες, όπως τα λαχανικά, τα φρούτα, τα δημητριακά ολικής αλέσεως, τα θαλασσινά, τα αυγά, τα φασόλια, τα μπιζέλια, τα αλατισμένα καρύδια και τους σπόρους, τα γαλακτοκομικά προϊόντα που είναι χαμηλά σε λιπαρά και τα άπαχα κρέατα και πουλερικά.

7. Να τρως συχνότερα

Όταν τρως μικρότερα, ισορροπημένα γεύματα, κάθε τρεισήμιση ώρες, μπορεί να σε βοηθήσει να διατηρήσεις σταθερά τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, παρέχοντάς σου ταυτόχρονα και πιο καθαρό μυαλό, περισσότερη ενέργεια και σωστή πέψη.

8. Λιγότερο κρασί, περισσότερο νερό

Το αλκοόλ μπορεί να κάνει τον ύπνο σου ανήσυχο, με αϋπνίες, εξάψεις και ιδρώτα. Μείωσε το αλκοόλ, την καφεΐνη, τα πικάντικα φαγητά και τα ζεστά ροφήματα, αφού μπορούν να ευθύνονται για όλα τα παραπάνω. Το νερό είναι πολύ σημαντικό προκειμένου να αποκαταστήσεις την αφυδάτωση και να κοιμάσαι σαν πουλάκι.

ladylike.gr

Σου άρεσε; Σχολίασέ το!
mm
Πάντα μου άρεσε η πένα ,αλλά για αρκετά χρόνια ως φοιτήτρια με κέρδισε η τεχνολογία. Περνώντας τα χρόνια έβλεπα ότι η κλήση μου και η μεγάλη μου αγάπη και τρελά ήταν η γραφή! Κάθε είδους.. ξεκίνησα ερασιτεχνικά με ένα μπλοκ μόδας ( γιατί πάνω από όλα είμαι και γυναίκα) και έτσι έβλεπα ότι η επίσκεψη γινόταν όλο και πιο δυνατή, εκεί ενθουσιάστηκα. Το 2013 ξεκίνησα δειλά-δειλά την σχολή Δημοσιογραφίας του ομίλου ΑΝΤ1, και από τότε έγινε η ταυτότητα μου μέχρι και σήμερα. Η αγάπη που έγινε λατρεία! Συνεργάστηκα με εφημερίδες στην επαρχία και συνέχισα με συνεργασίες αθηναϊκών site με αξιόλογα ονόματα όπως της Σοφίας Τσίπα αλλά και της Φαιή Σκορδά κ.α. Πήρα την ρεβάνς και από τότε έμεινα στην πόλη μου με συνεργασία του larisaevents.gr όπου πλέον αρθρογραφώ. Η τεχνολογία πάντα σιγοκαίει μέσα μου και δεν την απαρνιέμαι.. Αγαπημένο μότο στην ζωή μου : Όταν αγαπάς κάτι πολύ,μόνο τότε μπορείς να το κάνεις και σωστά! Λέξεις που μου «καίνε» το μυαλό: έλλειψη οργάνωσης , ωράριο, πλήξη, αδιαφορία, ασυνεννοησία, αγροστροφία.