Γεύσεις

Εύκολοι τρόποι για να μειώσουμε το λίπος από την τροφή μας!

Είμαστε ότι τρώμε και αυτό απεικονίζεται έντονα στο σύγχρονο άνθρωπο, αφού οι περισσότεροι νοσούν από ασθένειες που οφείλονται κατά βάση στον τρόπο διατροφής και ζωής.

Η καλή υγεία ξεκινάει από το σπίτι μας και ιδιαίτερα από το τραπέζι μας και μας ακολουθεί στη διάρκεια της ημέρας, στην εργασία μας, στις καθημερινές ασχολίες μας και στις συνήθειές μας. Τα τελευταία χρόνια, έχουν αυξηθεί οι ασθένειες που σχετίζονται με την αύξηση του λίπους στις τροφές που καταναλώνουμε.

Τι μπορούμε όμως να κάνουμε για να μειώσουμε αυτό το λίπος από τις τροφές μας εύκολα; Ιδού κάποια tips τα οποία μπορούν να βοηθήσουν και να προλάβουν καταστάσεις.

1. Αφαιρέστε το λίπος από τα κρέατα πριν τα μαγειρέψετε. Με αυτόν τον τρόπο θα μειωθεί κατά πολύ το λίπος που θα απορροφηθεί από το φαγητό μας. Αφού το φαγητό μας μαγειρευτεί, αφαιρούμε και το ορατό λίπος που ίσως να έχει απομείνει.

2. Μειώστε τα κρέατα τα οποία έχουν πολλά λιπαρά (πχ αρνί, χοιρινό κλπ). Δεν είναι ανάγκη να αποτελούν συνήθεια στη διατροφή σας, ούτε να τα καταναλώνετε σε μεγάλη συχνότητα και ποσότητα.

3. Αντικαταστήστε τα τυριά με πολλά λιπαρά, με εκείνα που περιέχουν μικρότερες ποσότητες. Τέτοια τυριά είναι το ανθότυρο, η μυζήθρα, το κοτατζ, ενώ τα τελευταία χρόνια υπάρχουν και τυριά με μειωμένα λιπαρά.

4. Προσοχή στον τρόπο που μαγειρεύεται. Το μόνο σίγουρο είναι ότι πρέπει να αποφύγετε το τηγάνι. Όμως, για καλύτερα αποτελέσματα, μπορείτε να ψήνεται το κρέας σε σχάρα, ώστε το λίπος να <<στάζει>> από κάτω.

Υιοθετήστε αυτά τα tips καθημερινά και θα δείτε την καθημερινότητά σας και την υγεία σας να βελτιώνεται.

 Αντιγόνη – Βασιλική Χαλκιά

Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

Υπ. MSc in Toxicology

X