Ομορφιά

Τι να τρως σε κάθε ηλικία για λαμπερό δέρμα

1859786

Το δέρμα έχει διαφορετικές ανάγκες στα 20 από ότι στα 40 και φυσικά χρειάζεται άλλη διατροφή. Δες λοιπόν τι πρέπει να τρως και τι να αποφεύγεις αν θες λαμπερό και υγιές δέρμα σε κάθε ηλικία.

– Στα 20 οι περισσότερες υποφέρουν ακόμη από σπυράκια, κοκκινίλες και δερματικά προβλήματα. Η ζάχαρη, τα γλυκά και τα αναψυκτικά επιδεινώνουν το πρόβλημα. Αντιθέτως η μαύρη σοκολάτα, τα βατόμουρα και τα κεράσια είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά στοιχεία που βελτιώνουν την όψη της επιδερμίδας.

– Μπορείς να διατηρήσεις την υγεία και τη λάμψη του προσώπου, στην ηλικία των 30, καταναλώνοντας φρούτα και λαχανικά πορτοκαλί χρώματος (καρότα, κολοκύθες, γλυκοπατάτες, πεπόνια) πλούσια σε βητα-καροτίνη που απομακρύνουν τα νεκρά κύτταρα της επιδερμίδας και βοηθούν στην παραγωγή νέων.

– Στα 40 η κυριότερη ανησυχία των γυναικών είναι η πρόληψη και μείωση των ρυτίδων. Αυτό επιτυγχάνεται με φρούτα και λαχανικά πλούσια σε βιταμίνη C, όπως οι χρωματιστές πιπεριές, το μπρόκολο, τα λαχανάκια Βρυξελλών και φυσικά όλα τα εσπεριδοειδή.

– Η σωστή ενυδάτωση του δέρματος στην ηλικία των 50 είναι πολύ σημαντική. Δεν αρκεί μόνο η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας νερού, αλλά και η κατανάλωση τροφίμων πλούσιων σε νερό, όπως τα αγγούρια, τα μανιτάρια, τα ροδάκινα, τα πορτοκάλια, τα σταφύλια και άλλα.

[via]