Food

Τι μπορούμε να τρώμε στην παραλία; Οι πιο έξυπνες και υγιεινές επιλογές

Πολλές φορές, όταν πηγαίνουμε στην παραλία με τους φίλους μας, καταναλώνουμε τρόφιμα από το μπαρ που μόνο θρεπτικά δεν είναι. Αναψυκτικά, παγωτά, κρουασάν προσφέρουν γεύση και στιγμιαία απόλαυση, αλλά τίποτα παραπάνω. Ακόμα και οι πιο «υγιεινές» επιλογές μπορεί να κρύβουν θερμίδες και λίπη, ενώ δεν μπορούμε να είμαστε ποτέ σίγουροι για την ποιότητα των υλικών με τα οποία φτιάχνονται. 

Τι κάνουμε, λοιπόν; H καλύτερη επιλογή είναι να ετοιμάσουμε τα δικά μας σνακ από το σπίτι και να τα πάρουμε μαζί μας. Αρκεί, βέβαια, να τα κρατήσουμε σε κάποιο σκιερό σημείο ή, ακόμα καλύτερα, να τα βάλουμε σε ένα ψυγείο παραλίας (είναι μια πολύ πρακτική λύση και μια αγορά που αποδίδει για πολλά χρόνια). Ας δούμε, λοιπόν, τα κατάλληλα τρόφιμα για τη θάλασσα:

 

Φρούτα: Είναι η καλύτερη επιλογή. Αποφεύγοντας τους χυμούς από το μπαρ της παραλίας, παίρνουμε λιγότερες θερμίδες, έχουμε πιο πολύ την αίσθηση του κορεσμού και, παράλληλα, κρατάμε το σώμα μας πιο ενυδατωμένο. Μπορούμε να προτιμήσουμε τα φρούτα που μεταφέρονται εύκολα, όπως τα ροδάκινα, τα βερίκοκα και τα κεράσια. Ωστόσο, αν έχουμε ψυγείο παραλίας, μπορούμε να επιλέξουμε και άλλα φρούτα, όπως καρπούζι ή πεπόνι και να τα διατηρήσουμε σε ένα μικρό τάπερ μέσα στο ψυγείο.
Ανάλατοι ξηροί καρποί: Αν πρόκειται να μείνουμε παραπάνω στην παραλία και φοβόμαστε ότι τα φρούτα δεν θα μας κρατήσουν χορτάτους για πολλές ώρες, η επόμενη επιλογή είναι οι ανάλατοι ξηροί καρποί, οι οποίοι αποτελούν καλή πηγή πρωτεΐνης και λίπους και θα μας γεμίσουν ενέργεια. Είναι σημαντικό, όμως, να είναι ανάλατοι για να μην μας αφυδατώσουν. Στην ίδια κατηγορία των σνακ μπορούμε για ποικιλία να εντάξουμε και αποξηραμένα φρούτα χωρίς ζάχαρη, όπως cranberries, blueberries, μύρτιλα και σταφίδες.

Μια μπάρα δημητριακών, μερικά κριτσίνια, ένα κουλουράκι Θεσσαλονίκης, ένα σταφιδόψωμο ή ένα μικρό τσουρεκάκι: Αυτά αποτελούν, επίσης, καλή λύση, δίνοντάς μας τους απαραίτητους υδατάνθρακες και την ενέργεια που χρειαζόμαστε. Αλλιώς, μπορούμε να έχουμε προμηθευτεί ένα κομμάτι σπιτική πίτα όπως σπανακόπιτα, αποφεύγοντας τις έτοιμες σφολιάτες από το μπαρ της παραλίας και το λίπος που αυτές περιέχουν.
Σπιτικό σάντουιτς ή τοστ: Μια μπαγκέτα ολικής άλεσης ή μια αραβική πίττα μπορεί να αποτελέσει εξαιρετική επιλογή, αρκεί να περιέχει τα κατάλληλα υλικά. Γαλοπούλα, κοτόπουλο ή τόνος, μαζί με κάποιο τυρί με χαμηλά λιπαρά και διάφορα λαχανικά είναι ένας εύκολος, υγιεινός και θρεπτικός συνδυασμός. Επιπλέον, μια κουταλιά σπιτικής σως, για παράδειγμα με βάση το γιαούρτι και τη μουστάρδα, θα δώσει παραπάνω γεύση. Πρέπει να φροντίσουμε μόνο να έχουμε το συγκεκριμένο σνακ σε σχετικά δροσερό μέρος (π.χ. κάτω από σκια) αν δεν έχουμε ψυγειάκι παραλίας, ώστε να διατηρηθεί με ασφάλεια.

Τέλος, επειδή ο οργανισμός μας χρειάζεται συνεχώς ενυδάτωση, την οποία θα του προσφέρουμε κυρίως μέσω της κατανάλωσης νερού, μπορούμε να προμηθευτούμε το δικό μας θερμός από το σπίτι.

Το διαβάσαμε στο womantoc.gr

X