Viral

Διάσημοι διατροφολόγοι προτείνουν νόστιμα γεύματα για εσένα που δεν έχεις χρόνο!

Πόσες φορές θέλεις να φας αλλά δυστυχώς ο χρόνος δεν είναι σύμμαχος σου;Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να προσφεύγουμε σε λύσεις που δεν κάνουν καλό στην υγεία μας.Διάσημοι διατροφολόγοι συνιστούν κάποιες τροφές και φαγητά που μπορούν παράλληλα να είναι γρήγορα αλλά και πολύ θρεπτικά!

Η Lisa Young, PhD, RD, καθηγήτρια διατροφολογίας στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης και συγγραφέας στο The Portion Teller προτείνει:

«Μακαρόνια ολικής άλεσης με πολλά λαχανικά.Θα μου δώσουν τα στοιχεία που χρειάζομαι για μια γεμάτη ημέρα.»

Η Georgie Fear, RD, συντάκτης στο Lean Habits for Lifelong Weight Loss:

«Φτιάχνω ένα μπολ με πράσινα φασόλια,στήθος κοτόπουλο και δεντρολίβανο.Το θεωρώ πολύ γρήγορο και γευστικό!

Η Dana James, CNS, ιδρυτής του Food Coach NYC προτείνει:

«Σούπα από αβοκάντο: Υλικά: 1/2 αβοκάντο, ένα ξεφλουδισμένο αγγούρι, 113 γρ. νερό καρύδας (4 ουγκιές), λίγο στημένο lime και κολίανδρο. Εκτέλεση: Βάλτε τα όλα μαζί στο blender για 30’’ και έπειτα ρίξτε το μείγμα σε ένα μπολ. Τέλος, προσθέστε στην κορυφή σπόρους και κολίανδρο, είναι τόσο εύκολο!»

Αυτές ήταν κάποιες γρήγορες και εύκολες λύσεις,προκειμένου να τρως υγιεινά και γρήγορα!